KLACHTENPROCEDURE
Klachten- en geschillenregeling
Door de logopedist wordt op een zeer zorgvuldige en klantvriendelijke manier gewerkt. Toch kan het gebeuren dat niet alles naar wens verloopt. Het kan voorkomen dat je als cliënt of ouder/opvoeder klachten hebt over de logopedist of de logopedische behandeling. Hiervoor hebben wij een klachtenprocedure. Wanneer je niet tevreden bent kun je dit in eerste instantie bespreken met de desbetreffende logopedist of met de praktijkhouder, Renate Jansen. Er kan dan naar een oplossing gezocht worden. Er wordt vanzelfsprekend vertrouwelijk omgegaan met jouw klacht. Renate Jansen is bereikbaar op telefoonnummer 0299-371481
Lukt het niet om tot een goede oplossing te komen dan kunt u terecht bij de Klachten- en geschillenregeling Paramedici. Logopediepraktijk Edam is hierbij aangesloten.
Logopediepraktijk Edam:
Hoofdvestiging Nevenvestiging
Achterhaven 89 A Seevancksweg 93
1135 XT Edam 1474 HT Oosthuizen
Tel: 0299 371 481 0299 371481 / 06-14104818
Kamer van Koophandel: 37153887